top of page
תמונת הסופר/תCULINARIT

מותגי גלידה הקשיבו - אתם יותר מרק ידיים יפות


מותגי גלידה יקרים, אתם כבר יודעים את זה, אתם יותר מרק ידיים יפות עם לק ג'ל צבעוני. אז למה אתם מתעקשים יום אחר יום, לעלות תמונה של גלידה בכוס או בגביע ולשאול אותי איזה טעם אני מעדיפה יותר?


מתוק לי, מתוק לי


כולן יפות וטעימות, הגלידות הישראליות כובשות לי את הפיד ולכולם מכנה משותף רחב - אותה חזות ויזואלית. של כדור גלידה אוראו שוחה בבריכת אוראו, או כדור גלידת פיסטוק חש לא בנוח ליד חבריו הפיסטוקים וכמובן - בחורות צעירות ויפות שאוחזות באלגנטיות כוס עם גלידה כי בישראל 2019 סקס עדיין מוכר. פיהוק.

מתי מותגי הגלידה עצרו ושאלו את עצמם מה מיוחד בגלידה שלהם שהופך אותה להכי טובה ומשובחה? או קצת יותר מורכב - מתי בניתם אסטרטגיית תוכן, הגדרתם את הערכים שלכם והבנתם מה מבדל אתכם מכל שאר הקונוסים המנצנצים בתל אביב.


אסביר. גלידת אייסברג כבר חודשים ארוכים מציגים לנו את חומרי הגלם משמאל ואת התוצר בכוס ממותגת וכתומה מימין. אני לא מתעכבת על הבחירה בצבע כתום, שהוכתר גם השנה לצבע השנוא ביותר על- ידי הצרכן הרואה, אבל מחכה באמת להבין את הפואנטה או מחכה שזה ייגמר. אניטה, חביבת הקהל, מציגה מגוון בחורות זוהרות לתפארת עם אותה אחיזת קונוס משמימה ואפילו בוזה אהובתי מתהדרת ביד אוחזת, כל פעם מזווית אחרת (אבל לאחרונה, הולכת ומשתפרת).


והנה, דווקא ליאור קוקה, האישה ומגדלי הפנקייק עושה לכל המקנחים בית ספר לשיווק עם אותה הגלידה (בלי להתעכב על הטעם) בשינוי אדרת. גלידת הPOP UP שלה גורמת למיטב צעירי תל אביב והסביבה לעמוד בגשם בתור ארוך כדי לקבל גלידה שוכבת (ולא עומדת) ב28 ש"ח בלי יד או בלוגר אחד. כפיים. והנה דוגמה מקסימה באדיבות משק יעקבס לאיך מעבירים אחרת מסר של "100% חומרים טבעיים" בלי יד אוחזת אחת.


שוק הגלידות בעלייה מתמדת מדי שנה בארץ ובעולם ועדיין, נדירים המותגים שמציגים את הדברים קצת אחרת, ומביאים לקדמה את הסיפור הייחודי שלהם. בהנחה והוא ישנו כמובן.



כשאגדל, אהיה גלידה | מתוך עמוד הפייסבוק של משק יעקבס

אותה הגלידה, צבע לק מתחלף

כמה כייף שיש לך מותג שהוא גלידה!


אנשים מתוקים, שבו עם אנשי השיווק שלכם (אלוהים, איזה כייף) ותבנו אתם אסטרטגיה שתאפשר לכם לספר משהו קצת אחר, שיכול להוביל ולהגדיל מכירה. בסוף, כולנו עסקים שרוצים להרוויח, אז למה אנחנו משקיעים רק בלק הג'ל התדמיתי ולא מספרים את מה ששווה לספר?


לבוזה למשל, יש עולם ומלואו ליצוק לכדי תוכן - שותפות בין יהודי וערבי, חומרי גלם טבעיים וטריים, אותנטיות גלילית ייחודית וגליל מערבי שלם בטילון תוצרת בית ואני עדיין מופתעת שקיימים תל אביבים שלא מודעים לקיומה. גלידת אילו הטבעונית מדברת מהלב ומעלה פוסטים על חיות הבר בסביבתה. צעד אחד קדימה והיא המותג האידיאלי לאהוב ב2019. הרבה גלידות טעימות ומסרים שיווקיים טעימים להצמיד אליהן, אז קדימה עשו זאת.


המלצותיי:


(1) תהנו! יש לכם גלידה ומתבקש שהסיפור יהיה משעשע, כייפי ועליז.

(2) צרו חוויה זכירה ומשויכת לערכי המותג.

(3) תנו ללקוחות לבחור את הטעמים הבאים, להעניק שמות לגלידות, לספר על המקום המושלם בו הם אכלו גלידה והרגישו עילאיים ומתנשאים. תנו להם להיות חלק מקהילת הפייסבוק שבניתם או רוצים לבנות.

(4) העלו דירוג בגוגל עם תמונה מהלקוחות בתמורה לכדור במתנה - יש אנשים שיחלקו הטבות בשביל פרס בטיימאאוט, אני אומרת אם כבר - בשביל לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש.

(5) לכו עם המגמה הבריאה ושתפו את הצרכנים לגבי המוצרים שיש לכם. תייצרו גלידות מחומרים טבעיים, דלת לקטוז, מופחתת סוכר - רק בשביל שתוכלו להגיד שיש לכם כאלו.

(6) עברו לאריזות וכוסות שאפשר לצלם. הבנתם את זה עם הטילון השחור והסוכריות הצבעוניות, עכשיו טפלו בכוסות הלא פוטוגניות האלה.

(7) השתמשו במספרים - הטעם ה200 בהחלט עושה חשק.

(8) זכרו את המבוגרים. אין להם אינסטגרם, הם לא הכי חזקים בפייסבוק אבל הם עדיין אוהבים גלידה טובה. למה הם לא חלק מהקמפיין שלכם?

(9) הכינו טעמים מיוחדים כל פעם מחדש. המכונות כבר שם.


כדי שניתן לק, תשקיעו ביותר מרק לק (ראיתם מה עשיתי פה?)


Comments


bottom of page